За деякими прогнозами суворі карантинні обмеження у деяких регіонах нашої країни можуть тривати від 3 тижнів до місяця. А Закон про захист прав споживачів дозволяє повернути товар неналежної якості або той, що просто не підійшов, лише протягом 2-х тижнів.
Більш того, досить поширеною є ситуація, коли у разі конфлікту зі споживачем, підприємець посилається на форс-мажор та умови непереборної сили. Однак така можливість не передбачена для споживача. І він повинен самостійно знайти спосіб як повернути товар протягом 14 днів.
Як же діяти у такій ситуації?
У разі виникнення необхідності повернути товар, слід діяти за приведеним нижче алгоритмом:
- Обов’язково збережіть чек на придбаний товар. Перевірте, щоб у ньому була зазначена фізична адреса компанії-продавця та інші необхідні реквізити.
- У разі виникнення конфліктної ситуації – потрібно написати та відправити на адресу покупця рекомендований лист. У листі повинно бути зазначено, що Ви маєте намір повернути товар протягом 14 днів та причину такого повернення.
- Після того, як закінчиться карантинний період, потрібно буде ще раз звернутись до компанії-продавця з вимогою організувати повернення коштів за товар.
В разі якщо продавець відмовиться повертати Вам кошти та приймати товар, у Вас вже буде доказ того, що ще під час карантину (тобто у передбачений законодавством України 14-ти денний період) Ви намагались розв’язати цю проблему. З цими доказами можна звернутись до Держпродспоживслужбу за допомогою.
Однак, для того, щоб не втрапити в халепу, ще до оформлення покупок в Інтернеті, слід скористатися нашими порадами щодо безпечного шопінгу.
Безпечний шопінг онлайн: поради експертів
Для того, щоб онлайн шопінг був приємним та безпечним, потрібно насамперед звернути увагу на такі моменти:
- Ще на етапі вибору товару – перевірте безпечність сайту та відгуки про нього на інших ресурсах. Також важливою рисою надійної компанії є розміщення на видному місті сайту повної контактної інформації, яка повинна включати не лише телефони, а й фізичну адресу компанії та банківські реквізити тощо.
- Безпечність ресурсу можна також визначити за наявністю префіксу https: // перед адресою сайту.
- На сторінці, де відбувається оплата за товар, обов’язково повинні бути представлені логотипи MasterCard SecureCode та Visa Secure.
- Бажано ще до етапу покупки товару, увімкнути послугу смс-інформування про будь-які операції з Вашою банківською карткою.
- І запам’ятайте: не повідомляйте жодній сторонній особі секретну інформацію про Ваші банківські картки та рахунки. Особливо це стосується ПІН та CVV кодів.
- Якщо у Вас виник сумнів у надійності продавця, можете перейти на сайт кіберполіції України, вкладка «Стоп Фрауд», ввести номер картки, телефон або url-адресу ресурсу. І, якщо продавець «засвітився» в базі шахраїв в нашій країні, – Вас обов’язково про це попередять.
- Випустіть окрему картку, яка буде використовуватись виключно для покупок онлайн. І бажано зберігати на ній лише ту суму, яку Ви запланували витратити на онлайн-покупки.
- І, звичайно ж, найкращим способом убезпечити себе є оплата товару при його отриманні.
Бажаємо Вам вдалого шопінгу!
Однак, якщо під час карантину Ваша родина попала у тимчасову фінансову кризу, це ще не привід відмовлятись від давно запланованої покупки. А компанія «Нові кредити» завжди готова прийти на допомогу. Звертайтеся до нас і Ви самі переконаєтеся, що бути клієнтом компанії «Нові кредити» не тільки вигідно, але й приємно.
Якщо у Вас виникнуть питання – обов’язково телефонуйте в службу підтримки за телефоном 0 800 301 008. Наш кол-центр працює з 8:00 до 23:00 без свят і вихідних. А заявки на кредит, які подаються та оформляються онлайн в мережі Інтернет, ми взагалі приймаємо та обробляємо цілодобово.
Тому якщо у Вас виникає питання: «Де можна взяти вигідний кредит під час карантину?» – Ви вже знаєте до кого можна звернутися за допомогою. З компанією «Нові кредити» Ваші фінансові проблеми залишаться в минулому!