Безпечний шопінг за умов карантинних обмежень: повертаємо кошти за неякісний товар

За деякими прогнозами суворі карантинні обмеження у деяких регіонах нашої країни можуть тривати від 3 тижнів до місяця. А Закон про захист прав споживачів дозволяє повернути товар неналежної якості або той, що просто не підійшов, лише протягом 2-х тижнів. 
Більш того, досить поширеною є ситуація, коли у разі конфлікту зі споживачем, підприємець посилається на форс-мажор та умови непереборної сили. Однак така можливість не передбачена для споживача. І він повинен самостійно знайти спосіб як повернути товар протягом 14 днів. 

Як же діяти у такій ситуації?

У разі виникнення необхідності повернути товар, слід діяти за приведеним нижче алгоритмом:

  • Обов’язково збережіть чек на придбаний товар. Перевірте, щоб у ньому була зазначена фізична адреса компанії-продавця та інші необхідні реквізити.
  • У разі виникнення конфліктної ситуації – потрібно написати та відправити на адресу покупця рекомендований лист. У листі повинно бути зазначено, що Ви маєте намір повернути товар протягом 14 днів та причину такого повернення. 
  • Після того, як закінчиться карантинний період, потрібно буде ще раз звернутись до компанії-продавця з вимогою організувати повернення коштів за товар.

В разі якщо продавець відмовиться повертати Вам кошти та приймати товар, у Вас вже буде доказ того, що ще під час карантину (тобто у передбачений законодавством України 14-ти денний період) Ви намагались розв’язати цю проблему. З цими доказами можна звернутись до Держпродспоживслужбу за допомогою.
Однак, для того, щоб не втрапити в халепу, ще до оформлення покупок в Інтернеті, слід скористатися нашими порадами щодо безпечного шопінгу.

Безпечний шопінг онлайн: поради експертів

Для того, щоб онлайн шопінг був приємним та безпечним, потрібно насамперед звернути увагу на такі моменти:

  1. Ще на етапі вибору товару – перевірте безпечність сайту та відгуки про нього на інших ресурсах. Також важливою рисою надійної компанії є розміщення на видному місті сайту повної контактної інформації, яка повинна включати не лише телефони, а й фізичну адресу компанії та банківські реквізити тощо.
  2. Безпечність ресурсу можна також визначити за наявністю префіксу https: // перед адресою сайту.
  3. На сторінці, де відбувається оплата за товар, обов’язково повинні бути представлені логотипи MasterCard SecureCode та Visa Secure. 
  4. Бажано ще до етапу покупки товару, увімкнути послугу смс-інформування про будь-які операції з Вашою банківською карткою.
  5. І запам’ятайте: не повідомляйте жодній сторонній особі секретну інформацію про Ваші банківські картки та рахунки. Особливо це стосується ПІН та CVV кодів.
  6. Якщо у Вас виник сумнів у надійності продавця, можете перейти на сайт кіберполіції України, вкладка «Стоп Фрауд», ввести номер картки, телефон або url-адресу ресурсу. І, якщо продавець «засвітився» в базі шахраїв в нашій країні, – Вас обов’язково про це попередять.
  7. Випустіть окрему картку, яка буде використовуватись виключно для покупок онлайн. І бажано зберігати на ній лише ту суму, яку Ви запланували витратити на онлайн-покупки. 
  8. І, звичайно ж, найкращим способом убезпечити себе є оплата товару при його отриманні.

Бажаємо Вам вдалого шопінгу!

Однак, якщо під час карантину Ваша родина попала у тимчасову фінансову кризу, це ще не привід відмовлятись від давно запланованої покупки. А компанія «Нові кредити» завжди готова прийти на допомогу. Звертайтеся до нас і Ви самі переконаєтеся, що бути клієнтом компанії «Нові кредити» не тільки вигідно, але й приємно.

Якщо у Вас виникнуть питання – обов’язково телефонуйте в службу підтримки за телефоном 0 800 301 008. Наш кол-центр працює з 8:00 до 23:00 без свят і вихідних. А заявки на кредит, які подаються та оформляються онлайн в мережі Інтернет, ми взагалі приймаємо та обробляємо цілодобово.

Тому якщо у Вас виникає питання: «Де можна взяти вигідний кредит під час карантину?» – Ви вже знаєте до кого можна звернутися за допомогою. З компанією «Нові кредити» Ваші фінансові проблеми залишаться в минулому!