menu
0 800 301 008 АвторизацiяАвторизацiя

Нові можливості для твоєї кредитної картки

Поширені запитання

Як змінити особисті дані

Ви завжди можете змінити інформацію про вас, а також e-mail та мобільний номер обравши відповідний пункт меню в Особистому кабінеті.

Зверніть увагу! Оплачуючи заборгованість за допомогою терміналу, вказуйте тільки той номер телефону, який був вказаний при оформленні заявки на кредит. Після зміни даних для авторизації в Особистому кабінеті на сайті введіть змінений e-mail або номер телефону.

Як дізнатися статус заявки

Остаточне рішення по вашій заявці приймається автоматичною системою через деякий час після її реєстрації. Підтвердження результату можна отримати через СМС на вказаний Вами контактний номер, в Особистому кабінеті або в листі, який буде відправлено вам на e-mail.

Зверніть увагу! Під час першого оформлення заявки обов'язково заповнюйте усі основні дані. Перша доступна Вам сума не перевищує 3 000 грн. Усі подальші заявки по кредитах ви оформлюєте в Особистому кабінеті, обравши суму і термін кредиту. Після цього чекайте остаточного рішення, яке займе не більше декількох хвилин.

Більше одного кредиту

Ви не можете оформляти більше одного активного кредиту одночасно. Наступну позику можливо оформити тільки після погашення активної позики. Не рекомендуємо оформляти кредити в інших банках або установах для погашення вашої поточної заборгованості, оскільки це може привести вас до небажаних фінансових проблем. Якщо з якихось причин до кінця терміну ви не можете погасити заборгованість, то у вас є можливість використати послугу пролонгації, яка оформлюється в Особистому кабінеті.

Наскільки швидко приймається рішення

Рішення по вашій кредитній заявці приймає автоматична система, і тому отримання результату займе не більше декількох хвилин. Все, що вам потрібно, це зареєструватися і заповнити анкетні дані.

Зверніть увагу! Основним чинником, який впливає на позитивне рішення по видачі вам кредиту, є ваша кредитна історія (уточнюйте в бюро кредитних історій). Чим вище ваш кредитний рейтинг, тим вищі шанси отримати позитивне рішення по вашій кредитній заявці. Не менш важливі також анкетні дані, які ви вказуєте під час реєстрації. Заповнюйте анкетні дані детально та в повному обсязі.

Як заблокувати / розблоковувати обліковий запис

Блокування вашого облікового запису можливе тільки за умови відсутності заборгованості по кредиту. Щоб заблокувати ваш обліковий запис, увійдіть до Особистого кабінету і виберіть пункт "Персональна інформація" опустіться донизу сторінки та натисніть кнопку "Заблокувати".

Розблокування вашого облікового запису відбувається шляхом авторизації на сайті в його верхній частині, вибравши пункт "Увійти". Потім за допомогою інструкції завершіть розблокування.

Зверніть увагу! Вхід до Особистого кабінету та оформлення кредитних заявок будуть не доступні після блокування облікового запису.

Акційні тарифи

Акційний тариф "0,01% на перші три дні позики"

Акційний тариф застосовується виключно до позичальників, які раніше не отримували позики в ТОВ "Фінансова Компанія “Нові Кредити".

Акційний тариф 0.01% за кожен день користування позикою діє перші три дні користування позикою з моменту її отримання. Починаючи з четвертого дня користування позикою, нараховується базова процентна ставка 1,99% за кожен день користування позикою. 

Акційний тариф автоматично втрачає свою чинність в разі порушення позичальником строків погашення позики відповідно до умов укладеного договору. Після чого за перші три дні користування позикою будуть нараховані стандартні проценти в розмірі 1,99% за кожен день користування позикою.

 

Політика конфіденційності

В цьому розділі ми публікуємо Правила збору, обробки та зберігання персональних даних клієнтів, які встановлені сервісом надання грошей в позику у тому числі на умовах фінансового кредиту «NoviKredyty», а також визначають порядок використання персональних даних користувачів, зареєстрованих на сайті https://novikredyty.com.ua

Основні положення

Реєструючись на сайті https://novikredyty.com.ua, Користувач автоматично погоджується з Правилами ТОВ "ФК "Нові Кредити" а також Користувач підтверджує згоду на використання персональних даних для:

  • Надання послуг клієнтам.
  • Підтримки користувачів сайту.
  • Покращення якості змісту сайту.
  • Повідомлення клієнтів про послуги та пропозиції, які надає ТОВ "ФК "Нові Кредити".

ТОВ "ФК "Нові Кредити" має право на збір, зберігання і використання настуупних даних:

  • ПІБ клієнта,
  • дата народження,
  • контактна інформація (e-mail, контактний телефон, місце реєстрації та проживання),
  • пароль,
  • історія користування послугами сайту.

Розголошення персональних даних

ТОВ "ФК "Нові Кредити" отримує право надавати інформацію про клієнта третім особам в наступних випадках:

  • Клієнт дав додаткову згоду на використання персональних даних.
  • ТОВ "ФК "Нові Кредити" надає інформацію про клієнта своїм партнерам та іншим третім особам з метою, для якої ця інформація була зібрана.
  • У разі офіційного запиту щодо надання інформації державними та правоохоронними органами. У цьому випадку власник бази даних має право надавати такі дані про клієнта: ПІБ, адреса клієнта, номер контактного телефону, e-mail, дату народження, дані про отриману позику.
  • Публікація узагальненої інформації, яка не стосується персональних даних клієнта, не вимагає згоди Користувача.
  • ТОВ "ФК "Нові Кредити" має право переміщувати персональні дані через кордон з метою, для якої інформація була зібрана, в разі, якщо клієнт знаходиться за кордоном. Власник бази даних зобов'язується дотримуватися всіх заходів безпеки для захисту інформацію від неправомірного доступу до неї або її зміни, незаконного розголошення або видалення.
  • ТОВ "ФК "Нові Кредити" також може передавати персональні дані клієнта іншим третім особам, що входять до групи компаній, до якої відноситься власник бази даних, в тому числі компаніям за межами України.
  • ТОВ "ФК "Нові Кредити" несе одноосібну і повну юридичну відповідальність за збір, зберігання, використання і захист персональних даних клієнта.
Захист персональних даних

ТОВ "ФК "Нові Кредити" використовує загальноприйняті стандарти технологічного та операційного захисту інформації та персональних даних від втрати, неправильного використання, зміни або знищення.

ТОВ "ФК "Нові Кредити" забезпечує виконання всіх відповідних зобов'язань щодо дотримання конфіденційності, а також технічних і організаційних заходів безпеки для запобігання несанкціонованого або незаконного розголошення або обробки такої інформації і даних, їх випадкової втрати, знищення або пошкодження.

ТОВ "ФК "Нові Кредити" надає доступ до інформації і персональних даних тільки уповноваженим співробітникам, які уклали з ТОВ "ФК "Нові Кредити" угоду про нерозголошення і забезпечення конфіденційності такої інформації, а також даних відповідно до вимог ТОВ "ФК "Нові Кредити".

Видалення персональних даних та відмова від розсилки

У разі, якщо Користувач не хоче користуватися послугами сервісу ТОВ "ФК "Нові Кредити", або в разі зміни персональних даних, Користувач має право на видалення / деактивацію даних.

ТОВ "ФК "Нові Кредити" також надає клієнтам право відмовитися від отримання будь-якої інформації, пов'язаної з послугами, які надає сервіс. При цьому власник бази даних залишає за собою право використовувати персональні дані Користувача з метою, для якої ця інформація була зібрана, протягом 30 днів після деактивації даних Користувача.

Власником бази даних користувачів інтернет-сайту novikredyty.com.ua є

ТОВ "ФК "Нові Кредити"

Адреса:

02068, м. Київ, Проспект Петра Григоренка, 5-А

info@novikredyty.com.ua

0800 301 008

Чи можна оформити відмову від кредиту

Тільки до прийняття умов договору ви можете відмовитися від оформлення кредиту.

Зверніть увагу! 

Якщо ви вже підтвердили умови Договору, то гроші будуть перераховані на вашу картку після ухвалення рішення автоматичною системою за деякий час. Погасити кредит ви можете, виплативши суму і відсотки за період фактичного використання. Оплата відбувається за допомогою карти через Особистий кабінет, а також у відділеннях будь-яких банків України, через термінал або за допомогою Приват24.

Після отримання коштів у позику ви маєте право протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення Договору відмовитися від Договору без пояснення причин, у тому числі в разі отримання вами грошових коштів. Про намір відмовитися від Договору, Ви маєте повідомити нас будь-яким зручним способом у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів (печаток) сторін у порядку, визначеному законодавством) до закінчення строку передбаченого для відмови від Договору.

Якщо таке повідомлення подається не вами особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій. Протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Договору Ви зобов’язані повернути Компанії грошові кошти, одержані згідно з Договором позики та сплатити нараховані за час користування позикою проценти за ставкою, встановленою Договором.

Внесення змін та доповнень до договору

Договір позики є стандартним і формується автоматично. Якщо Заявник не згоден з умовами договору позики, він завжди може відмовитись від його укладання до підписання договору. В разі потреби внести зміни в типову форму договору, пропозиції щодо необхідних змін умов договору необхідно надати на рогляд до укладення договору на елкетронну адресу info@novikredyty.com.ua. Ми розглянемо пропозицію щодо змін до договору в індивідуальному порядку.

Порядок врегулювання простроченої заборгованості

Порядок врегулювання простроченої заборгованості Товариством (Позикодавцем) відповідно до вимог Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості» (далі – Закон).

З метою врегулювання простроченої заборгованості, яка виникла між Позичальником і Товариством (Позикодавцем), останнє керується виключно нормами Закону, а саме:

  1. Товариство (Позикодавець) має право для донесення до споживача інформації про необхідність виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Товариству (Позикодавцю) споживачем у процесі укладення, виконання та припинення договору про споживчий кредит. Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних Товариству (Позикодавцю) покладається на споживача.
  2. Якщо під час першої взаємодії Товариства (Позикодавця) з такою третьою особою вона висловила заборону на здійснення обробки її персональних даних, Товариство (Позикодавеуь) зобов’язані негайно припинити здійснення такої обробки. У разі якщо врегулювання простроченої заборгованості в інтересах Товариства (Позикодавця) одночасно здійснюють кілька колекторських компаній, Товариство (Позикодавець) зобов’язане невідкладно повідомити про заборону третьої особи на здійснення обробки її персональних даних усім таким колекторським компаніям з метою негайного припинення ними обробки персональних даних зазначеної особи при врегулюванні простроченої заборгованості за таким договором про споживчий кредит.
  3. Товариство (Позикодавець) має право безпосередньої взаємодії з позичальником (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню.
  4. Товариство (Позикодавець) має право на надсилання боржникові текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника Товариства (Позикодавця), шляхом використання програмного забезпечення або технологій.
  5. Товариство (Позикодавець) має право на надсилання боржникові поштових відправлень із позначкою "Вручити особисто" за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи фізичної особи.
  6. Залучати колекторські компанії до врегулювання наявної простроченої заборгованості без отримання на взаємодію з боржником будь-якого дозволу на проведення такої взаємодії.

Стаття 25. Закону України «Про споживче кредитування»

Вимоги щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)

1. Взаємодія кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості може здійснюватися виключно шляхом:

1) безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню;

2) надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника кредитодавця, нового кредитора або колекторської компанії, шляхом використання програмного забезпечення або технологій;

3) надсилання поштових відправлень із позначкою "Вручити особисто" за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи фізичної особи.

2. Під час першої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у рамках врегулювання простроченої заборгованості кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія зобов’язані повідомити:

1) повне найменування кредитора (у разі якщо взаємодію здійснює новий кредитор або колекторська компанія), своє повне найменування, номер телефону для здійснення зв’язку та адресу (електронну або поштову) для листування;

2) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка здійснює взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, або ім’я та індекс, за допомогою якого кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія однозначно ідентифікують особу, яка здійснює взаємодію, або зазначення про використання для взаємодії програмного забезпечення або технології, якщо взаємодія здійснюється без залучення працівника кредитодавця, нового кредитора чи колекторської компанії;

3) правову підставу взаємодії;

4) розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), розмір неустойки та інших платежів, що стягуються при невиконанні зобов’язання за договором про споживчий кредит або відповідно до закону. У разі звернення відповідно до договору про споживчий кредит до третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у тому числі до близьких осіб, відповідно до частини шостої цієї статті інформація про розмір простроченої заборгованості повідомляється лише за наявності згоди споживача на передачу інформації про наявність простроченої заборгованості таким особам. Розрахунок розміру простроченої заборгованості для колекторської компанії здійснюється кредитодавцем або новим кредитором.

3. Новий кредитор, колекторська компанія на вимогу споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя зобов’язані протягом п’яти робочих днів після першої взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості надати документи, що підтверджують інформацію, зазначену у частині другій цієї статті (у тому числі детальний розрахунок простроченої заборгованості та всіх інших платежів по кожному платіжному періоду та підставу їх нарахування), особисто або шляхом направлення листа на адресу (електронну або поштову) такої особи, або в інший визначений договором про споживчий кредит спосіб.

Кредитодавець на вимогу споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя зобов’язаний протягом семи робочих днів після першої взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості (якщо інший строк не встановлено законом) надати документи, що підтверджують інформацію, зазначену у пункті 4 частини другої цієї статті, особисто або шляхом направлення листа на зазначену в договорі про споживчий кредит адресу (електронну або поштову), або в інший визначений таким договором спосіб.

Новий кредитор, колекторська компанія не має права за власною ініціативою повторно взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем до моменту надання підтвердних документів, передбачених абзацом першим цієї частини. Кредитодавець не має права за власною ініціативою повторно взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем до моменту надання підтвердних документів, передбачених абзацом другим цієї частини.

Для цілей цієї частини моментом надання відповідних підтвердних документів є будь-який із таких:

1) момент отримання кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією підтвердження направлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю або майновому поручителю підтвердних документів - у разі направлення таких документів електронною поштою;

2) 23 година 59 хвилин десятого робочого дня з дня направлення кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією рекомендованого поштового відправлення з описом вкладення, що містило відповідні підтвердні документи, або момент отримання повідомлення про вручення зазначеного поштового відправлення, якщо таке повідомлення отримано кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією раніше зазначеного 10-денного строку.

4. Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія зобов’язані здійснювати у встановленому Національним банком України порядку фіксування кожної безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, за допомогою відео- та/або звукозаписувального технічного засобу з метою захисту правового інтересу учасників врегулювання простроченої заборгованості. Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія зобов’язані попередити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про таке фіксування.

Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія зобов’язані зберігати всі носії інформації, на яких зафіксовано взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (у тому числі за допомогою технічних засобів), протягом трьох років після такої взаємодії.

Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія можуть здійснювати обробку виключно персональних даних споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, обов’язок з обробки яких покладений на них законом, а також персональних даних, що містяться у матеріалах та даних, зібраних у процесі взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості.

Кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється здійснювати обробку персональних даних третіх осіб, у тому числі близьких осіб споживача, які не надали згоди на обробку їхніх даних, а також таких даних про споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію:

1) щодо графіка його роботи;

2) щодо місця та часу відпочинку;

3) щодо поїздок у межах та за межі України;

4) щодо місця та часу зустрічі з рідними, друзями та іншими особами;

5) щодо інформації, розміщеної в соціальних мережах;

6) щодо стану здоров’я;

7) щодо політичних поглядів та релігійних переконань;

8) щодо членства у партіях та громадських об’єднаннях;

9) фото та відеоматеріалів із зображенням споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (крім випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів для виконання передбачених законодавством обов’язків, а також випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів на підставі письмової згоди споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію).

5. Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія, фізичні та юридичні особи, залучені на договірних засадах кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, зобов’язані дотримуватися вимог щодо взаємодії із споживачами під час врегулювання простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки).

Кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії, фізичним та юридичним особам, залученим на договірних засадах кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров’я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, в оману щодо:

а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності кредитора, кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії, фізичних та юридичних осіб, залучених на договірних засадах кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію при врегулюванні простроченої заборгованості, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з їхніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здійснюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу;

7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю або третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, зображення, що можуть бути сприйняті як такі, що містять погрозу, розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи "виконавчий документ", "рішення про стягнення", "повідомлення про виселення" тощо, а також найменування органів державної влади, у тому числі осіб, які здійснюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб (крім осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію) про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб їм стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прийняти на себе зобов’язання щодо простроченої заборгованості, якщо інше не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;

11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або його близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що його інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію.

Національний банк України у разі виявлення існування практики врегулювання простроченої заборгованості, що порушує права та законні інтереси споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів або майнових поручителів, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у межах своєї компетенції встановлює додаткові вимоги щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки).

6. Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія має право для донесення до споживача інформації про необхідність виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії споживачем у процесі укладення, виконання та припинення договору про споживчий кредит. Обов’язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку їхніх персональних даних до передачі таких персональних даних кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії покладається на споживача.

Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої споживачем здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладенні договору про споживчий кредит, повинна містити повідомлення про кримінальну відповідальність, передбачену статтею 182 Кримінального кодексу України, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про третіх осіб.

Якщо під час першої взаємодії кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії з такою третьою особою вона висловила заборону на здійснення обробки її персональних даних, кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія зобов’язані негайно припинити здійснення такої обробки. У разі якщо врегулювання простроченої заборгованості в інтересах кредитодавця, нового кредитора одночасно здійснюють кілька колекторських компаній, кредитодавець, новий кредитор зобов’язаний невідкладно повідомити про заборону третьої особи на здійснення обробки її персональних даних усім таким колекторським компаніям з метою негайного припинення ними обробки персональних даних зазначеної особи при врегулюванні простроченої заборгованості за таким договором про споживчий кредит.

7. Дії, які від імені кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії вчиняються третіми особами, залученими на договірних засадах кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію при врегулюванні простроченої заборгованості, вважаються вчиненими таким кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією.

8. Забороняється покладати на споживача обов’язок з оплати/компенсації витрат на здійснення врегулювання простроченої заборгованості. Витрати на врегулювання простроченої заборгованості, крім оплати зобов’язань за договором про споживчий кредит або іншим договором, передбаченим статтею 3 цього Закону, здійснюються виключно за рахунок коштів кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії.

9. З ініціативи кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії або третьої особи, яка діє від їхнього імені та/або в їхніх інтересах, не допускається спрямована на повернення простроченої заборгованості взаємодія у спосіб, передбачений пунктом 1 частини першої цієї статті (безпосередня взаємодія), із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, з моменту отримання документів, які свідчать, що така особа:

1) є недієздатною особою або особою, обмеженою в дієздатності;

2) перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров’я;

3) є особою з інвалідністю I групи;

4) є неповнолітньою особою.

У разі неподання документів, що підтверджують наявність обставин, передбачених цією частиною, їх наявність вважається непідтвердженою.

Додаткові послуги партнерів

Компанія ТОВ "Фінансова Компанія "Нові Кредити" пропонує своїм клієнтам придбати додаткуову послугу "пакет LIGHT" від партнера, юридичної компанії "ADVA юрист онлайн" (https://adva.org.ua ). 

Вартість послуги становить:

Для кредиту від 1 000,00 грн. до 2 000,00 вартість пакету становить  90 грн. і включає одну консультацію юриста,

Для кредитів, сумою від 2001,00 грн 199 грн. і включає три консультації юритста.

Послугу надає Виконавець, уповноважений юридичною компанією "ADVA юрист онлайн" (https://adva.org.ua ). Діяльність Виконавця щодо забезпечення Клієнта послугою, яка надається Спеціалістом в усній формі та полягає у роз’ясненні сутності норм права, що регулюють відносини за запитом, можливих ризиків, методів і способів їх вирішення в межах чинного законодавства України.

В пакет «LIGHT» входить одна консультація юриста, яка надається протягом 30 (тридцяти) днів з дати оформлення пакету. Пакет активується автоматично в момент успішної оплати. Плата за пакет списується автоматично з вашої банківської платіжної картки, на яку було видано кредит після  згодою оформлення кредиту.

Від вирішення непростих побутових проблем до боротьби з бюрократами ми пропонуємо пакет юридичних послуг «LIGHT». Фахівець Виконавця надасть якісну юридичну підтримку і підкаже, як діяти в складних ситуаціях. Ви зможете отримати усні і письмові консультації.

Онлайн-консультація від висококваліфікованого юриста:

Сімейне право (стягнення аліментів, встановлення батьківства, оформлення опіки, розірвання шлюбу, вступ у спадок;

Трудове право (виплати у зв’язку зі звільненням, оформлення відпустки, оформлення лікарняного, суперечки зі службою зайнятості);

Спадкове право (відновлення строку прийняття спадщини, оформлення заповіту і випадки його оскарження, визначення частки спадщини в спадковій масі);

Порушення правил дорожнього руху (оскарження постанов поліції, оформлення ДТП, стягнення суми збитку з винуватця ДТП);

Захист прав споживачів (заміна бракованого товару, повернення грошей за товар неналежної якості або ненадані послуги, врегулювання простроченої заборгованості з кредитором);

І багато іншого.