Клієнт фінансової установи має знати свої права!

  1. Порівняйте умови кредитування, що їх пропонують декілька фінансових установ. Згідно з умовами чинного законодавства нашої країни всі фінансові компанії зобов’язані розміщувати детальні умови надання позик на власному сайті. Зазвичай вони знаходяться у розділах «Довідкова інформація», «Умови отримання» або «Юридична інформація».
  2. Перед тим, як обрати кредитну компанію, — варто ознайомитись зі всіма акційними пропозиціями, від обраних компаній. Та обрати найбільш вигідну.
  3. Оберіть фінансову установу, яка найкраще відповідає Вашим потребам.
  4. Завантажте договір та ретельно ознайомтесь з його умовами — і вже після цього підписуйте.

Є побоювання, що фінансова установа порушила Ваші права?

  • Зверніться на гарячу лінію кол-центру НБУ, за телефоном 0 800 505 240 або на електронну адресу nbu@bank.gov.ua.
  • Напишіть у чат-бот у Viber/Telegram – nbu_contact_bot
  • Ви можете поскаржитись на фінансову установу на сайті Національного банку України, заповнивши доволі просту онлайн-форму (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals).

У зверненні необхідно зазначити суть проблеми, вказати реквізити фінансової установи. Також обов’язково потрібно вказати власне прізвище, ім’я, та по батькові, паспортні дані, місце проживання, а також телефон та електрону адресу, за якими можна буде з Вами зв’язатись у разі необхідності.