menu
0 800 301 008 АвторизацiяАвторизацiя

Нові можливості для твоєї кредитної картки

Клієнт фінансової установи має знати свої права!

Клієнт фінансової установи має знати свої права!
  1. Порівняйте умови кредитування, що їх пропонують декілька фінансових установ. Згідно з умовами чинного законодавства нашої країни всі фінансові компанії зобов’язані розміщувати детальні умови надання позик на власному сайті. Зазвичай вони знаходяться у розділах «Довідкова інформація», «Умови отримання» або «Юридична інформація».
  2. Перед тим, як обрати кредитну компанію, — варто ознайомитись зі всіма акційними пропозиціями, від обраних компаній. Та обрати найбільш вигідну.
  3. Оберіть фінансову установу, яка найкраще відповідає Вашим потребам.
  4. Завантажте договір та ретельно ознайомтесь з його умовами — і вже після цього підписуйте.

Є побоювання, що фінансова установа порушила Ваші права?

  • ♦Зверніться на гарячу лінію кол-центру НБУ, за телефоном 0 800 505 240 або на електронну адресу nbu@bank.gov.ua.
  • ♦Напишіть у чат-бот у Viber/Telegram - nbu_contact_bot
  • ♦Ви можете поскаржитись на фінансову установу на сайті Національного банку України, заповнивши доволі просту онлайн-форму (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals).

У зверненні необхідно зазначити суть проблеми, вказати реквізити фінансової установи. Також обов’язково потрібно вказати власне прізвище, ім’я, та по батькові, паспортні дані, місце проживання, а також телефон та електрону адресу, за якими можна буде з Вами зв’язатись у разі необхідності.