menu
0 800 301 008 АвторизацiяАвторизацiя

Нові можливості для твоєї кредитної картки

Ви завжди можете погасити заборгованість у вашому Особистому кабінеті будь-якою карткою, виданою українським банком. 

Якщо оплата не пройшла, Ви маєте звернутися у банк, що видав Вам платіжну картку. Уточніть, чи є на картці, якою ви здійснювали платіж, достатня для оплати сума або обмеження: на кількість платежів в Інтернеті; на кількість транзакцій в день, в місяць.
 

Якщо підтвердилася інформація про обмеження, Вам необхідно тимчасово їх зняти. Для цього зверніться до банку, що видав Вам картку. 


Після того, як банк зніме лімітне обмеження, Ви можете спробувати ще раз здійснити платіж в Особистому кабінеті. Якщо з’ясувалось що оплату відхилено через недостатню суму коштів на картці, оберіть для погашення меншу суму, що не перевищує розмір доступного залишку на картці, і повторіть платіж.


Зверніть увагу! Не всі банки України та платіжні сервіси встановлюють обмеження кількості невдалих транзакцій за день. Переконливо просимо вас звертатися у банк, що видав вам карту, відразу ж після першої невдалої спроби здійснення оплати.