ТОП 5 найбільш економних автомобілів

Останнім часом при покупці авто ми все більше звертаємо увагу на його економність в обслуговуванні і експлуатації. Нижче ми представляємо рейтинг найбільш економних в обслуговуванні і експлуатації авто. При його складанні ми орієнтувалися на надійність автомобіля, вартість ремонту і витрата палива. Отже, цілком прогнозовано наш рейтинг очолює

Daewoo Lanos/Sens

Всім відомо, що Lanos і Sens – найпопулярніші в нашій країні моделі автомобілів. Причини їх популярності дуже прості. І Daewoo Lanos, і Sens можна дуже легко відремонтувати, запчастин на ринку України величезна кількість (як нових, так і б/у), а вартість і самих запчастин, і ремонту автомобіля – одна з найнижчих. Також величезною перевагою є невибагливість даного автомобіля і, як не дивно, зовсім невелика кількість проблем і поломок.

Найбільш проблемна частина будь-якого автомобіля Daewoo – його кузов. Через досить низьку якість лакофарбового покриття і самого металу корозія може виникнути вже через 3-4 роки після покупки навіть нового авто. Тому проведення ретельної антикорозійної обробки кузова будь-якого автомобіля марки Daewoo як мінімум 1 раз на 2 роки – це обов’язкова процедура, якщо ви хочете уникнути передчасної заміни деталей кузова.

Якщо ми говоримо про двигун, то тут можливі тільки дрібні проблеми і ціна їх вирішення приємно здивує будь-якого економного водія. В цілому до капремонту двигун може пробігати й усі 500 тис. км.

Доволі часто власники Lanos і Sens скаржаться на проблеми в роботі трансмісії. А саме:

  • Через 50-60 000 км необхідно проводити регулювання куліси КПП.
  • Через 30 000 км буде необхідна заміна масла.
  • З необхідністю ремонтувати або міняти зчеплення ви зіткнетеся вже через 50 000 км пробігу.

Підвіска і система управління тут теж має свої слабкі сторони, а саме:

  • Амортизатори та пружини, які ви будете змушені замінити вже через 35 000 км. Їх ціна починається від 800 гривень.
  • Уже через 20 000 км пробігу вашого автомобіля може знадобитися заміна підшипника, ціна якого від 200 гривень за 1 штуку.
  • Після 40 000 км пробігу доведеться міняти шарові опори (вартістю від 240 гривень).
  • Після 70 000 км може знадобитися заміна опорних підшипників і сайлентблоков (від 150 гривень).
  • Також кожні 20 000 км треба буде міняти гальмівні колодки (від 300 гривень).

Однак більшість зазначених вище проблем можна уникнути, якщо регулярно, як мінімум 1 раз на рік, проводити ТО автомобіля та змінювати технічні рідини.

Витрата палива досить низька, як для бюджетної моделі, що теж радує будь-якого економного автовласника: Daewoo Lanos – від 6,7 до 8,9 літрів на 100 км. Daewoo Sens – до 10 літрів на 100 км при міській їзді, при офіційно заявлених 8,9 літрів на 100 км.

Chevrolet Lacetti

Chevrolet Lacetti – це один з найбільш економних в обслуговуванні й експлуатації автомобіль в лінійці Chevrolet. Найголовніша перевага цієї моделі – простота конструкції та величезна кількість недорогих, як нових, так і б/у, запчастин. А це в свою чергу робить ремонт автомобіля справою нескладною та досить дешевою. Однак і у Chevrolet Lacetti є ряд вразливих місць, про які ми поговоримо нижче.

Двигун цієї моделі досить надійний, але іноді при його експлуатації ви можете стикнутись з такими проблемами:

  • Клапанна кришка та прокладка можуть потекти вже після 50 000 км. Ціна – 2 700 гривень з прокладкою.
  • Деякі труднощі можуть виникнути й з котушкою запалювання. Зазвичай вона перестає коректно працювати вже після 60 000 км. Однак її заміна обійдеться вам в сущі копійки (не більше 100 гривень).
  • Ремінь газорозподільного механізму теж краще поміняти вже після 50 000 км пробігу (його вартість від 300 гривень).

КПП в цій моделі досить надійна. Однак тільки до 150 000 км пробігу. Далі цілком вірогідні поломки самого різного характеру. Тому, якщо ви будете купувати автомобіль з пробігом, обов’язково зверніть увагу на роботу та стан коробки передач.

Що ж стосується кузова, то хоча метал тут досить високої якості, на лакофарбовому покритті виробники очевидно заощадили.

Також можна виділити ряд можливих несправностей у підвісці та деталях управління даного автомобіля, серед яких основні:

  • Рульову рейку ви будете підтягувати після кожних 50 000 км, а замінювати після 200 000 км пробігу.
  • Заміна сайлентблоков потрібна буде вже через 60 000 км (їх вартість починається від 150 гривень).
  • Замінити стійки стабілізатора необхідно буде ще раніше – вже після 40 000 км пробігу (їх вартість починається від 150 гривень).
  • Замінювати передні гальмівні колодки ви будете кожні 20 000 км, а задні – кожні 40 000 км (ціна однієї колодки стартує від 200 гривень).

Решта агрегатів цього автомобіля не викликають нарікань і спокійно працюють весь заявлений термін.

Витрата палива – від 7,1 до 8,8 літрів на 100 км.

Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo став в нашій країні воістину народним автомобілем. Його полюбили за наявність на ринку нашої країни величезної кількості недорогих запчастин (як абсолютно нових, так і б/у), простоту в обслуговуванні та ремонті, а також досить комфортабельний дизайн. Однак навіть у цій моделі є ряд вразливих місць.

Найбільш проблемне місце даної моделі – її ходова частина. З проблемами з ходовою ви зіткнетеся вже через 40 000 км. І найпоширеніші з них, такі:

  • Поломка ступичних підшипників (700 гривень).
  • Поломка втулки стабілізатора (40 гривень і вище).
  • Доволі часто ви також будете ремонтувати або замінювати задні амортизатори (500 гривень).
  • Також може знадобитися заміна сайлентблоков переднього важеля (60 гривень).

Двигун автомобіля досить надійний. Однак і у його роботі можна знайти ряд істотних недоліків:

  • Вам досить часто доведеться лагодити датчик тиску мастила. Але він коштує досить дешево – не більше 100 – 110 гривень.
  • Також ви доволі часто будете змушені змінювати гофру повітряного фільтру. Її ціна вже трохи більше – від 345 гривень.
  • Ви можете також зіткнутися з протіканням прокладки клапанної кришки. Її вартість від 170 гривень.

Електроніка Chevrolet Aveo теж іноді підкидає неприємні сюрпризи:

  • Швидко окислюються контакти фар.
  • Швидко окислюються контакти фар.
  • Через 50 – 60 000 км необхідно буде міняти підшипник генератора.

Кузов і лакофарбове покриття Chevrolet Aveo дуже якісні. Однак, дивно, але це не стосується авто білого кольору. Тут виробники заощадили на якості фарби, і вона досить швидко тріскається. Тому, якщо ви зупинили свій вибір саме на цій моделі – обирайте будь-який колір, крім білого.

У роботі системи охолодження двигуна теж інколи можуть виникати проблеми, а саме:

  • Двигун перегрівається вже починаючи з 60-80 000 км пробігу. Найбільш ймовірна причина цього – поломка термостата, заміна якого вам обійдеться в суму від 300 гривень і вище.
  • Клапан кришки розширювального бачка антифризу може пропускати вже починаючи з 40 – 80 000 км пробігу. Його заміна обійдеться вам трохи дешевше – від 170 гривень.

КПП в цій моделі напрочуд надійна. Можливі деякі проблеми тільки при складних умовах експлуатації. Наприклад, якщо ви пересуваєтеся в місті в умовах пробок і напруженого трафіку. В цілому, з проблемами при експлуатації Chevrolet Aveo ви зіткнетеся набагато рідше, ніж при їзді на популярних Daewoo Lanos/Sens. І знову ж таки, тут, як і в інших автомобілях, – головне вчасно робити планове ТО і всіх перерахованих вище проблем можна буде уникнути.

Витрата палива теж прийнятна – від 5,5 до 7 літрів на 100 км.

Geely Emgrand ЕС7

Geely Emgrand EC7 – це найпопулярніший на ринку України китайський автомобіль з досить цікавим та якісним дизайном. Однак, як і у всіх інших авто, у цього китайця є свої «больові точки».

Основним проблемним місцем у Geely Emgrand EC7 є підвіска:

  • Досить часто ви будете міняти амортизатори (від 700 до 2 000 гривень за 1 штуку) і задні колонки (від 155 гривень).
  • Також досить часта проблема для цього автомобіля – зміщення сайлентблоков передніх важелів. А це призводить до того, що підвищується вібрація корпусу і, що є найбільш неприємним, погіршується його керованість.
  • І найголовніше – необхідно регулярно проводити розвал-сходження, навіть на нових автомобілях.

Якщо говорити про кузов авто, то головні вузькі місця тут – неякісне лакофарбове покриття, відсутність оцинковки та досить тонкий метал корпусу. Через це пороги, наприклад, починають гнити при активній експлуатації вже за 2-3 роки, навіть у нового автомобіля. Тому накладки на пороги – обов’язкова річ для Geely Emgrand EC7. А також ви нікуди не подінетеся від проведення ретельної антикорозійної обробки кузова як мінімум 1 раз на 2-3 року.

Двигун Geely Emgrand EC7 в цілому працює цілком пристойно для бюджетного автомобіля. І цілком здатний, при використанні високоякісного палива і мастил, пробігати і всі 300 000 км без особливих нарікань.

Що ж стосується КПП, то тут власники цього авто можуть зіткнутися з такими неполадками:

  • Якщо ви придбаєте автомобіль з механічною коробкою – то вам доведеться міняти або ремонтувати зчеплення вже через 80 000 км. Комплект зчеплення в збірці коштує досить дорого – від 2 300. Однак, можлива заміна тільки окремих його деталей.
  • При АКПП – ви можете зіткнутися в проблемами в роботі селектора.

Як ми бачимо, це один з найбільш безпроблемних китайських автомобілів. А при проведенні регулярного ТО, використанні якісного бензину, мастил та акуратній експлуатації – їздити на ньому буде суцільним задоволенням.

Витрата палива – від 7,1 до 8,3 літрів на 100 км.

Chery Tiggo

І закінчує наш рейтинг популярний китайський автомобіль Chery Tiggo. Він є самим недорогим в обслуговуванні кросовером на нашому ринку. Вартість обслуговування та експлуатації його настільки приваблива багато в чому через те, що китайські дилери зараз продають витратні матеріали та запчастини для даної моделі за дуже низькими цінами. Рекомендуємо купувати Chery Tiggo у кузові Т11, адже саме на цей кузов в Україні продається максимальна кількість запчастин за «найприємнішими» цінами. Також Chery Tiggo можна по праву назвати одним з найбільш надійних китайських кросоверів на нашому ринку. Однак, як і у всіх китайців у Chery Tiggo є свої вразливі місця.

Досить часто трапляються поломки ходової частини і гальмівної системи. Найпоширеніші з них такі:

  • Кульові опори та втулки стабілізатора ви будете міняти кожні 40 000 км. І якщо втулки ви зможете купити за 35 гривень, то кульові опори обійдуться вам в суму від 450 гривень.
  • Ви будете досить часто міняти й амортизатори (їх ціна від 600 гривень і більше).
  • Кермові наконечники буде необхідно замінюівати вже через 50 000 км пробігу (їх вартість від 180 гривень).
  • Також буде потрібно досить часто міняти гальмівні колодки, вартістю від 400 гривень за одну колодку.
  • Досить регулярно трапляються також поломки генератора. А ціна нового – 8 000 гривень – цілком здатна пробити досить велики діру у сімейному бюджеті.

Також НЕ рекомендуємо вам купувати автомобіль з ліцензійним двигуном Mitsubishi 4G6. Адже при його експлуатації ви обов’язково зіткнетеся з такими проблемами:

  • Ремінь газорозподільного механізму та ролики будуть вимагати заміни кожні 45 000 км пробігу (що обійдеться вам в суму від 600 – 700 гривень і більше).
  • Может також ламатися датчик температури. Особливо він не любить сильні морози. Його заміна буде коштувати вам трохи менше – від 100 гривень.
  • Часто ламаються також регулятори тиску палива та котушки запалювання.

Однак, це стосується тільки двигунів Mitsubishi 4G6. Тому, якщо ви зупинилися на цій моделі, рекомендуємо вам купувати авто тільки з двигуном ACTECO.

Що ж стосується кузова, то через досить низьку якість лакофарбового покриття та самого металу корозія може виникнути вже за 3-4 роки після купівлі навіть нового авто. Тому проведення ретельної антикорозійної обробки кузова – це обов’язкова процедура, якщо ви хочете уникнути передчасної заміни деталей кузова.

Витрата палива – від 6,7 до 11,2 літрів на 100 км.